Merak ettikleriniz

Ocak 23, 2014

Selam ;)

Herkese Selam,

Herkes gibi bende seyahat etmeye ve yeni yerler görmeye bayılıyorum.. Tek günlük bir boşluğum da olsa hemen aklımda tatil planları uçuşmaya başlıyor :) ve ilk işim hayalimde gitmeyi düşündüğüm şehirlere gidenlerin yazılarını okumak oluyor..

Plan yapmak ve tatil organize etmek en sevdiğim hobim olduğuna ve bu hobiyi hayatımın büyük bir kısmına yerleştirdiğime göre, kendim gibi insanları da unutmamalıyım.. Bu nedenledir ki, bir tatil organize edilirken neler yapılır, ve sonrasında o tatilde neler yaşanır, nasıl tecrübeler edinilir en yalın şekilde anlatıp, ben tatil heveslileri gibi sizlere de anılarımı sunmalıyım diye düşündüm.

Sonuç olarak da blogum hizmetinizde :)

Umarım okurken, benim gezdiğimdeki keyfi alır, anılarımı gezilerinizde baş yardımcı olarak kullanırsınız..

Yeni şehirlerde görüşmek üzere..
Bol tatilli günler :)

Eda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder