Merak ettikleriniz

Aralık 25, 2015

Mucizeye Yolculuğum...

Herkese Merhaba,

Bu blog aslında sadece yeni yerler gördüğüm seyahatlerim içindi ama bu sefer bir değişiklik yapıp hayatımın en keyifli seyahati olan Miniğime kavuşma serüvenimi anlatmak istedim..

Yeni bir ülke yada şehir değil yeni bir hayattan bahsedeceğim bu kez. Şuan minik kızım kucağımda uyuyor ve ben aniden içimden geldiği için bu yazıyı yazmaya karar verdim..



Hayatım boyunca hep seyahat etmeyi çok sevdim. İlk bilgisayar oyunum bile "Genç gezginin dünya turu" diye bir oyundu. Yeni sokaklarda yürümek, yeni tatlar, yeni maceralar her zaman düşlediğim şeydi. Meğer bir de kızımın hayatıma katılmasıyla başlayacak serüven varmış!.  Şu aralar hergün yeni bir sokak değilde kızımın yeni mimiklerini, çıkardığı sesleri, minik hareketlerini keşfediyorum.. Evde olmaktan hiç almadığım kadar keyif alıyorum..
Artık seyahat etmek istediğim ülkeleri seçerken hayatımın aşkıyla aramızda elimizi tutan Miniğimizi hayal ediyoruz ☺️

Minik tavşanıma hamile olduğum 9 ay boyunca seyahat etmekten hiç vazgeçmedik biz. Daha karnımdayken alıştı kızım bizimle yeni yerler keşfetmeye.. Hatta şuan düşündüm de önemli günler hep seyahatlerde oldu. İlk kıpırdanışını hissetmem, babasının onu ilk hissedişi, hatta miniğimizin bizi seçtiğini bile uzun bir yılbaşı seyahatinden döndükten 1 hafta sonra öğrendik. O yüzden hamileyken seyahatten korkmayın. Biz kızımız henüz 2 aylıkken ve aylardan Şubatken (karlı ve buz gibi bir Şubatken) İsviçre'ye seyahat ettik.. Sonra Adana, Bodrum derken 9 ay Nasıl geçti anlamadık :) emin olun bu hem sizin hemde bebeğinizin ruh sağlığına çok iyi geliyor.. Unutmayın siz ne kadar iyi hissederseniz bebeğinizde o kadar iyi hisseder, doğduktan sonra da o kadar huzurlu ve keyifli olur..



Ben hamile olduğum 9 ay boyunca en çok Mutlu hissetmeye dikkat ettim. Kendimi üzecek, kızımı mutsuz hissettirecek hiçbir şey yapmadım, öyle ortamlara girmedim, aklıma köyü şeyler getirmedim. Evet kızım beni hiç zorlamadı, çok rahat bir 9 ay geçirdim ama yinede fiziken yaşadığınız değişikliklere alışmanız Zaman alabilir o yüzden iç Huzurunuz çok çok önemli.. Burada tabi Kocişkolara da çok iş düşüyor. Benim canım kocam Prensesler gibi baktı ve hissettirdi bana.. Sabırlı, romantik, düşünceli ve en önemlisi çok ilgiliydi.. En az benim kadar heyecanla ve merakla bekledi kızımızı :) tabii yıllardır istediği ve hayalini kurduğu kızına kavuşacağı için belki de benden daha sabırsızca bekledi ☺️❤️ birkez daha hayatımın en doğru kararının onunla evlenmek olduğunu hatırlattı bana.. Muhteşem bir eş olduğu gibi şimdide en tatlı baba oluyor kızımıza :) Biraz romantizmden zarar gelmez: "Seni çok seviyorum Sevgilim.." ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ruh haliniz dışında ikinci olarak en çok yediklerinize dikkat edin.. Ben asla 2 kişilik beslenmedim!. Bu çok önemli çünkü vücudunuza katacağınız gereksiz kilolar sadece sizin görüntünüz değil bebeğinizin yeri açısından da çok önemli, siz ne kadar yağ eklerseniz vücudunuza bebeğin yeri o kadar daralır.. O yüzden sadece sağlıklı beslenin yeter. Bol bol su için!. "Su hayattır, hayat güzel!" Sloganını hamilelik beslenme sloganı belleyin :) saatli beslenmek, öğünleri atlamadan her şeyden yeterince yemek işin püf noktası. Paketli gıdalar ne kadar az o kadar iyi. Tatlıda tuzluda gerekli. Herhangi birşeyi yemeyi doktorunuz önermedikçe kesmeyin. Yememek değil yemek sağlıklıdır unutmayın. Kilo almamak için bebeğinizden besin esirgemeyin sakın. Ben bu yazdığım şekilde 9 ayı 7 kiloyla tamamladım ve bebeğim de gayet sağlıklı (maşşallah'larınızı duyar gibiyim☺️) bir şekilde normal yollarla 39+3 de doğdu, hiç de zayıf bir bebek değildi..

Bir başka önemli tavsiyem de, etraftaki telkinleri filtreleyebilmek.. Ben; doktorum (doktor çok önemli, kesinlikle güvenmelisiniz), 2 annem ve çok yakın birkaç arkadaşım dışında ne tavsiye aldım ne hikaye dinledim. Hamilelik tamamen size özel bir deneyim, bu bebeğinizle sizin seyahatiniz unutmayın. O yüzden farklı fikirler yanlış sonuçlar doğurabilir. Kimse sizin bedeninizi sizden iyi tanıyamaz!! Başkalarının zorlu doğum hikayeleri yada şanssızlıklarını dinleyerek modunuzu düşürmeyin.. 

Geriye dönüp baktığınızda stresle değilde keyifle anacağınız bir hamilelik için; sağlıklı beslenip, "Mutlu olmayı" tercih edip, pozitif düşünüp, huzurlu olun yeter. Eksikleri değilde, var olanları görün, sahip olduklarınıza şükredin. Her şey o kadar hızlı değişiyor ki inanın sonradan o dert ettiğiniz mide bulantılarını bile özleyeceksiniz..

Benim 1 kere bile midem bulanmadı, başım dönmedi, grip bile olmadım.. Kızım bana hiç zorluk çıkarmadı. Onu huzurla beklediğimi hissetmiş gibi huzurlu ve sakin bir hamilelik ve doğum yaşattı bana.

Onun bana gelişi, şimdiye kadar ki tüm maceralardan, tüm seyahatlerden daha anlamlı ve keyifli oldu. Bundan sonra onun varlığıyla gezilerimiz daha da güzel olacak eminim ❤️ iyi ki bizi seçmiş.. İyi ki seyahatlerimize 3. Gezgini almaya karar vermişiz :)

Şu an içinde olduğum içsel seyahatimin kısa özeti böyleydi.. Yazımın sonunda hepinize Mutlu ve Eğlenceli seyahatler diliyorum. Tabii en iyi yol arkadaşlarıyla birlikte ;)

2 yorum:

  1. Eda'cığım yaşadığın Duyguları çok güzel anlatmışsın eline kalemine sağlık,ayrıca sana bu Duyguları yaşatan koşulların yaşamın boyu sürmesini tüm içtenliğimle diliyorum ,canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Canım, ne güzel anlatmışsın, gözlerimizin önünde büyüdün, çok hoş bir genç kız dın ve şimdi de harika bir anne oldun. Alin in şansı her zaman devam etsin. Yeni bir yıl yepyeni güzellikler ile gelsin.. hepinizi sevgiyle kucaklıyorum..

    YanıtlaSil