Merak ettikleriniz

Ağustos 11, 2014

Baldan tatlı Balayına çıkarken :)

Herkese Selam,

Bu haftaki yazım başlıkta da bahsettiğim gibi baldan tatlı Balayı valizimin detaylarını anlatacak...

Her seyahatte olduğu gibi balayı tatiline çıkarken de en keyifli anımız valiz hazırladığımız anlardı. Haziran ayında evlendiğimizden, balayımız da deniz-güneş-kum konseptindeydi, bu nedenledir ki yazım bu konseptin püf noktalarını anlatacak.

Bu arada size küçük bir sır vereyim, biz balayımızı deniz-güneş-kum üçgeninde geçirmiş olmaktan çok memnun kaldık çünkü düğünden sonra hem fiziken hem beynen çok çok yorgunduk =) dolayısıyla güneş altında ısınıp soğuk sulara atlamak şuan bile düşündükçe beni dinlendiriyor :) bence balayı demek deniz-güneş demek :) Detaylarını Yunanistan, Parga yazımdan okuyabilirsiniz.

Balayı çifti olduğunuz ilk bakışta anlaşılsın istiyorsanız sadece giysileriniz değil tüm eşyalarınızda stilinizin bunu yansıtmasını sağlayabilirsiniz. Mr & Mrs isimlikleri tam size göre olabilir :) Hem çantanızın kaybolmasını önlemek hemde stilinizi yansıtması için bu isimliklerden birer tane edinip kullanabilirsiniz.

 

Gelelim valizimizin detaylarına... Ben Balayında normal seyahat valizlerinden biraz daha romantik detaylar içeren bir valiz hazırlamak gerektiğine inanırım. Eşinizle geçireceğiniz özel bir ay olduğundan, ufak detaylarla kendinizi özel hissettirmelisiniz. İçinde kendinizi prensesler gibi hissedeceğiniz giysiler, aksesuarlar, bikiniler ve iç çamaşırları olmalı yanınızda. Her an sanki dün düğününüz olmuş gibi "gelin gelin" hissetmelisiniz =)

Özel işlemeli havlular, size özel torbalar bu his için biçilmiş kaftan olabilir. Özellikle torbaların valizimde çok işime yaradığını söylemeliyim. Hem düzenli olmanızı kolaylaştırıyor, hemde tatilinizin ne kadar özel olduğunu hatırlatıyor.


 
Stil seçimindeyse kesinlikle Romantik akımı takip etmenizi öneririm. Ben kendi valizimi hazırlarken tarzımı bir sahil esintisini hissettiren romantik giysilerden yararlanarak oluşturdum. Hem şık hem spor olmakta tabii ki her zaman fayda var ama ben bu sefer biraz daha uçuşan elbiseler ve ince askılı bluzlar tercih etmiştim.
 
Kendimi bir peri masalında hissettiğimden, tatilimin fon rengini beyaz ve pastel tonlarda seçip açık tonlar ve hafif kumaşlar tercih etmiştim =)
 
Aksesuarlarla zenginleşebilecek sadelikte giysiler her zaman bana daha yakın geldiğinden dolabım zaten bu ağırlıktadır. Sizde bu tarzla, giydiğiniz anki modunuza göre güne sade başlayıp, akşamındaysa sadeliğinizi takılarınızla hareketlendirip gecenin renklerine bürünebilirsiniz.
 

Takılar demişken, kendi valizimi hazırlarken tüm giysilerime takılarımı baştan seçerek aldım. Hangi gün hangi giysimle hangi takımı takacağımı baştan belirlemek emin olun hayat kurtardı =)



Vee işte tüm bayanların en sevdiği detaya geldi sıra, ayakkabılar :) tabii ki balayı valizimin de en kritik noktası ayakkabılarım oldu. Ben hem yazlık topuklu sandaletlerden, hem düz tabanlı sandaletlerden hemde kriz anlarında yetişip ayaklarımı ve günümü kurtarması için spor ayakkabıya sarılanlardandım :) ama unutmamakta fayda var ki spor ayakkabımı bile balayı detaylarıyla romantikleştirip zenginleştirmiştim. Topuklu ayakkabılarımı sade giysilerimle, düz sandaletlerimiyse daha gösterişli ve bol aksesuarlı kombinlerle kullandım. Size de örnek olabilmesi açısından birkaç tarz örneği ekliyorum yazıma.



"Just Married" Swimwear. These are cute for the honeymoon too!


Zamanımızın çoğunu içinde geçirdiğimiz bikinilerimiz bence en renkli kısımlardan biri olabilir. Eğer eşiniz içinde sorun olmayacaksa yandaki gibi "Just married" bikinileri hem çok esprili hemde çok şık olabilir :) ama tabii fazla dikkat çekici de olabilir (Ben giymemiştim :)).

Bu kadar olmasa da yine de bikinilerimizle plajda parıldayıp, aşk perisi olarak dolaşmak mümkün.


Tüm gelin olacaklara, özellikle de yazın gelin olacaklara şimdiden iyi tatiller, romantik dakikalar ve ışıl ışıl bir hayat diliyorum :) Umarım sizde Balayınız'da sizde benim kadar harika zaman geçirirsiniz..

Aşk'la kalın..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder